Email to Parents

Monday, February 28, 2011
By johnny
剛寄完email給爸媽, 正在打最後一段請他們幫我禱告的時候...


就先這樣吧~ 請你們為我的學業, 事業, 事工, 但是最重要的是我跟神的關係禱告. 我真的想要在做抉擇上聽到他的聲音, 有智慧地向著標竿跑, 跟隨他的腳步~ 我真的好愛耶穌喔. 我也很愛你們我也會為你們禱告的

我打了 "我真的好愛耶穌喔." 之後, 我愣住了.
我自己也有點驚訝, 但是當我輕聲念那八個字之後,
眼淚就流了下來.

我相信這種愛就是用眼淚洗耶穌的腳的愛.
I hope you will also be captured by the love of Jesus and you will have these kind of moments too when your heart is tenderized by Him and Him alone.

Johnny

1 comments:

March 27, 2011 10:21 PM Sarah Wang

"LIKE" a lot

blind eyes open you only live once.
open your eyes.
His love never fails. For we are His workmanship, created in Christ Jesus for good works,
which God prepared beforehand that we should walk in them.
~Ephesians 2:10~

Blogger Buster LogoSmashing Logo © blind eyes open.